Városlista
2024. szeptember 21, szombat - Máté

Hírek

2012. Augusztus 17. 05:00, péntek | Belföld
Forrás: OrientPress Hírügynökség

Kár temetni az e-mail marketinget

Kár temetni az e-mail marketinget

Az utóbbi időben több olyan szakmai véleményt hallani, amelyek a Facebook látványos térnyerése miatt temetik az e-mail marketinget. Azt, hogy ez nincs így, mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy szinte valamennyi közösségi oldalon e-mail címet kérnek a regisztrációhoz - írja elemzésében a terület egyik szakértője.

„Egyelőre sem a Facebook, sem más közösségi média nem képes átvenni az e-mail szerepét. Azt sem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy ma Magyarországon az internetezők 93 százalékának van e-mail címe” – adott hangot véleményének Koncz Gábor gazdasági informatikus, a Protopmail e-mail marketing szoftvert fejlesztő Zseron Kft. egyik tulajdonosa.

Tény, hogy az e-mail marketing az elmúlt években rohamos változásokon ment át és a fejlődés töretlenül folytatódik. Egyre alaposabb felkészültség kell a sikerhez, azonban a technikai lehetőségek is sokkal bővebbek.

Óriási lehetőségek az integrációban
„A közösségi marketing és az e-mail marketing integrációjában óriási lehetőségek rejlenek. Valójában a kérdés nem az, hogy vajon az e-mial marketing vagy a közösségi marketing-e a hatékonyabb. A két eszköz integrációja jelenti a megoldást. A közösségi média adatait és információit fel lehet használni e-mail marketing célokra is, hiszen a közösségi médiának köszönhetően nagyon sok felhasználói információhoz, szokáshoz juthatunk hozzá, melynek segítségével az e-mail marketing kampányok is személyesebbek, testreszabottabbak lehetnek” - mondta Balogh Gabriella a ZSERON marketing szakértője.

Hozzátette: megfigyelhető egyfajta természetesen kialakult szereposztás a platformok között. Míg a közösségi médiában nem szeretik a közösség tagjai a közvetlen ajánlatokat, addig az e-mail kiváló eszköz az ajánlatok célba juttatására. Azonban a közösségi médiában épített kapcsolat jelentősen javítja a konverziót; azaz az ajánlatok és a megrendelések arányát.

Új terület a mobilon levelezők tábora
Új kihívások elé állítja az e-mail marketinget az e-mail kampányok mobilplatformra való optimalizálása. Az okos telefonok megjelenésével megnőtt a mobil internetezők aránya és egyre többen leveleznek rendszeresen mobilon, amire meg kell találni a megfelelő e-mail marketing megoldásokat: mások az olvasási szokások, más az üzenetek hossza és másnak kell lenni az ajánlatoknak is. De ezen a területen még több a kérdés, mint a válasz.

„Kár lenne még temetni az e-mail marketinget a közösségi média térnyerése miatt. Inkább házasítani kell a kettőt, mert az integrált megoldás ígérkezik ma a legeredményesebbnek” – összegezte véleményét Koncz Gábor.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Szeptember 20. 07:49, péntek | Belföld

Indul a Mindannyiunké a tér rajz-, fotó- és kreatív pályázat

2024. Szeptember 20. 07:45, péntek | Belföld

Magyarország mentességet kér az uniós menekültügyi és migrációs szabályok alkalmazása alól

Mentességet kérünk az uniós menekültügyi és migrációs szabályok alkalmazása alól, mert azzal Brüsszel Magyarországot is bevándorlóországgá tenné

2024. Szeptember 20. 07:42, péntek | Belföld

Orbán Viktor: növelni kellett az árvízvédelmi készültség alá vont területek hosszát

Az ország a helyzet komolysága ellenére is biztonságban van, sem eszközben, sem élőerőhiányban nem szenved az árvíz elleni védekezésben - jelentette ki a miniszterelnök sajtótájékoztatón csütörtökön Budapesten.

2024. Szeptember 20. 07:41, péntek | Belföld

Árvíz - OVF-szóvivő: mindenütt megfeszített munka folyik

Mindenütt megfeszített munka folyik a Duna mentén, a Szigetközben már az árvízi jelenségeket figyelik a vízügyes szakemberek, a Dunakanyarban pedig gyakorlatilag befejezik a homokzsákos erősítéseket