Hírek
2018. Július 23. 07:25, hétfő |
Sport
Forrás: mti
Cristiano Ronaldo marketingértéke nagyobb, mint bármely más futballistáé

A 33 éves portugál labdarúgó, Cristiano Ronaldo hozzáadott marketingértéke lényegesen nagyobb, mint bármely más futballistáé és e mögött rengeteg háttérmunka van
- mondta Szabados Gábor sportközgazdász az M1 aktuális csatornán vasárnap.
Jelezte: az, hogy a Juventus a négyszeres Bajnokok Ligája-győztes Ronaldo átigazolásának bejelentése után egy nap alatt 56 millió eurót keresett mezeladásokból, nem jelenti azt, hogy a 112 millió eurós átigazolási díj fele már megtérült, hiszen ebben benne vannak gyártási, terjesztési költségek, a sportszergyártó részesedése és egyéb jutalékok.
Hangsúlyozta: ha egy klub leigazolja Cristiano Ronaldót, akkor nemcsak azon gondolkodik, hogy mennyire tudja segíteni a csapatot a pályán az ötszörös aranylabdás, hanem a játékos óriási marketingértéke is nagyon fontos szempont, hiszen ez a mezeladások mellett sok egyéb területen is jelentős bevételnövekedést hozhat a Juventusnak.
Úgy fogalmazott: a közösségi médiában meglévő, mintegy 300 milliós rajongótáborával jelen pillanatban Cristiano Ronaldo „erősebb brand” marketingszempontból, mint maga a Juventus futballklub.
Cristiano Ronaldo július 10-én szerződött a Real Madridtól a Juventushoz.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Május 27. 20:00, kedd | Sport
Világklasszissal erősít a Víz, Zene, Virág Fesztivál
Besenyei Péter légibemutatót tart az Öreg-tó felett
2025. Május 26. 18:03, hétfő | Sport
Roland Garros - A címvédő Alcaraz vár Marozsánra a második fordulóban
A várakozásoknak megfelelően a címvédő Carlos Alcaraz vár a második fordulóban Marozsán Fábiánra a francia nyílt teniszbajnokságon.
2025. Május 23. 07:35, péntek | Sport
Premier League - Kerkez Milos a szezon álomcsapatában
Kerkez Milos, a Bournemouth magyar válogatott védője bekerült az angol labdarúgó-bajnokság hivatalos honlapjának álomcsapatába.
2025. Május 23. 07:34, péntek | Sport
Ismét felveheti a Videoton nevet a székesfehérvári labdarúgócsapat
A Videoton Holding Zrt. hozzájárult ahhoz, hogy a székesfehérvári labdarúgócsapat ismét a Videoton nevet használja.